7 Kasım 2013 Perşembe

Bu Çocukta İş Var: Şevki Çınar*


Mevki: Forvet arkası - Kanat / Kulüp: Denizlispor / Yaş: 18

Keşfedilişi
Denizlispor altyapısına giden 6 yaş büyük abisi Gökhan sayesinde futbolu sevmiş. “Beni ilk olarak keşfeden abim oldu. Benim iyi yerlere gelebileceğimi düşünerek futbola başlattı” diyor. 10 yaşında kulübün kapısından adım atmış. Bu sezon başında A Takıma yükseldi ve hemen süre almaya başladı. Hatta ilk maçında 1461 Trabzon’a karşı gol attı. Gol sevincini de gözyaşları arasında kutladı. Eylül ayındaki U19 Avrupa Şampiyonası ile birlikte milli takıma da çağırıldı, 3 maçta oynadı.


En önemli özellikleri
Orta sahada forvet arkasında olduğu gibi iki kenarda da oynayabiliyor. 1.80 boyunda ve solak. Tekniği çok iyi, 42 ayak numarası da bunu destekliyor. Pek çok solağın aksine sağ ayağını iyi kullanıyor. Oyun zekası ve futbol bilgisi üst düzey. Tempo ve devamlık açısından çok eksiği yok ancak güç olarak gelişmesi gerekiyor. Örnek aldığı ve beğendiği isimlerin Mesut Özil ve Gökhan Töre olması da stil benzerliğinden zaten.


Ne dedi?
PTT 1. Lig’de hemen hemen her maçta kadroda yer alan Şevki, kısa vadeli hedefi sezon sonuna kadar alacağı süreyi arttırmak. “Her zaman yüksek hedeflerim oldu. İlk olarak Denizlispor’da düzenli oynamak ardından da 3 büyüklere transfer olmak istiyorum” diyor ve özgüvenini dile getiriyor: “Potansiyelimin çok yüksek olduğuna inanıyorum. Farklı özelliklerim var. Yeteneklerime güveniyorum ve kendimi daha da geliştirebileceğimi düşünüyorum.”

*FourFourTwo Dergisi 2013 Ekim sayısında yayımlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder